בוק בת מצווה בטבע פרטים

יש לך ילדה שאוהבת טבע? אולי היא חולמת על צילומים בחוף הים בשקיעה?

מעולה, אז בטוח יהיה כיף, כי גם אני ממש אוהבת טבע, חוף הים ושקיעות !

בוק בת מצווה בטבע זה דבר מיוחד- האור הרך, הטבע עצמו, כל כך שונה ויפה בכל עונהצילום בוק בת מצווה זה משהו שכל ילדה חולמת לעשות וכל כך מתרגשת לפני!

צילומי בוק בת מצווה זו חוויה מאוד כייפית, קלילה וגם מעצימה! 

אני מאמינה שצילומי בוק זו המתנה המושלמת עבור הנסיכה המתבגרת, החוויה עצמה זה משהו שהיא תזכור לכל החיים. כמובן שגם התמונות היפהפיות, מלאות אור וצבע וגם האלבום המיוחד, הדובדבן שבקצפת.

כל ילדה היא שונה, כל אחת יפה ומיוחדת בדרך שלה, ככה גם בוק בת מצווה יהיה שונה מילדה לילדה.

לי כצלמת חשוב להעביר את האופי, את האנרגיה של הנסיכה, חשוב לי לתת לכל ילדה הרגשה של בטחון מול מצלמה, כדי שהיא תצליח לבטא את עצמה בדרך הכי טובה!

אני פוגשת כל מני ילדות- כאלו שאוהבות להצטלם וכאלו שפחות, ילדות בטוחות בעצמן וילדות ביישניות ורגישות. אני מצמלמת ילדות בכל מבנה גוף, ילדות עם צרכים מיוחדים, ילדות שלא מפסיקות לצחוק וכאלו שלא רוצות לחייך. 

כאמא לשלוש בנות אני מתייחסת לכל נערה כאילו היא הבת שלי ועושה הכל כדי שהיא תקבל בוק בת מצווה מושלם!

לגלריית צילומי בת מצווה לחצו כאן 

בוק בת מצווה בטבע
מתי, איפה ומה קורה בצילומי בוק בת מצווה?
 

הצילומים נמשכים כשלוש שעות  ותמיד יהיו בשעות אחר הצהריים, לכיוון השקיעה. בקיץ השקיעה היא מאוחר ולרוב נתחיל את הצילומים בסיסות השעה 16 וחצי. כאשר עוברים לשעון חורף הצילומים בדרך כלל מתחילים סביבי השעה 14.

אם הילדה רוצה צילומים בים, נרד אל החוף כחצי שעה לפני השקיעה.

ואם מדברים על ים, אין אצלי בוק בת מצווה שלא מסתיים בצילומים בחוף הים בשקיעה, גם בחורף! 

אני אוהבת לצלם בכמה לוקיישנים, בהתאם למה שילדת בת מצווה רוצה. זה יכול להיות פארק, חורשה או יער, שדה, חווה, מקום עם גרפיטי, רחובות העיר,חוף הים או כל מקום מעניין שתרצו. אנימשתדלת לבחור לוקיישנים קרובים אחד לשני, כדי שלא נבזבז זמן יקר לנסיעות ועמידה בפקקים. אם יש לוקיישן אחד ענק שמשמלב בתוכות כמה מיני לוקיישנים אני תמיד אמליץ לבחור בו.

מה צריך להביא לצילומים?

אתם מביאים את רוב הבגדים, מסודרים לפי הסטים מוכנים(למשל גי'נס עם טישרט וסניקרס, שמלה עם סנדל או נעל בובה וכו). אני לא מגבילה את כמות הסטים, תביאו כמה שבא לכם, לא בטוח שנשתמש בכולם, אך שתהיה לנו אופציה לבחור ולהחליט איזה סט בגדים מתאים לסט צילום מסוים.

אני מביאה איתי חצאיות טול בכל מני צבעים, ארוכות וקצרות, למראה נסיכתי, המון זרי ראש וכתרים, כובעים,  צעיפים ומלא אביזרים שונים שילדות כל כך אוהבות להצטלם איתם. אם הילדה אוהבת סגנון פייתי, אוכל להביא נדנדת פיות מיוחדת והיא תקבל בוק בת מצווה קסום ומיוחד! 

כמה ימים לפני הצילומים תקבלו רשימה של הדברים הקטנים שכדאי מאוד לקחת לצילומים, כדי שהחוויה תהיה נעימה.

בסופו של דבר הילדה תקבל תמונות יפהפיות, מיוחדות ומרגשות,  שעוברות עריכה וריטוש בתוכנת פוטושופ, כולל עיבוד אמנותי ומיוחד!

בנוסף תקבלו אלבום  פרימיום מעוצב, מיוחד במינו שישאר כמזכרת מתוקה וגם המצגת המרגשת ויפהפיה שאפשר להקרין באירוע.  

 

בוק בת מצווה בטבע
מה חשוב לדעת
 

אני גרה באשקלון ועובדת באזור הדרום(באר שבע והסביבה, נגב צפוני ומערבי), השפלה והמרכז(עד הכפר הירוק).

אם אתם גרים באזורים אחרים, היותר מרוחקים ממני תמיד אפשר להיפגש באמצע! 

לגבי האיפור וסידור השיער- אני באופן אישי לא אוהבת שילדות בגיל הזה מאופרות, הן לא צריכות שום דבר ,כולן כל כך יפות וטהורות! אם הילדה ממש רוצה אז אפשר לשים לה טיפה מסקרה שקופה וליפגלוס. אם לילדה יש הרבה פצעונים והיא לא מרגישה בנוח לגבי הצילומים, כן אמליץ לשים לה מייק אפ ולטשטש את הפצעונים, זה יחזק את הביטחון העצמי שלה! לגבי השיער- שיער חפוף ומסודר לגמרי עושה את העבודה! אם תרצו תוכלו לעשות משהו מיוחד בשיער. אני אוהבת כשיש אפשרות קצת לשנות את התסרוקת במהלך הצילומים, כדי שהתמונות יצאו מגוונות, אז כדאי לקחת את זה בחשבון!

אני מביאה איתי תה מדידה מתקפל, כך שתהיה לילדתך פרטיות בהחלפת הבגדים.

הפקת אלבום בת מצווה, הדפסתו ועריכת מצגת לוקחים זמן, לכן סופר חשוב לקבוע את הצילומים כחודש וחצי מינימום לפני האירוע או היום הולדת!

אם לילדה יש תחביב או דברים שהיא מאוד אוהבת לעשות או אם יש משהו מיוחד שחשוב שאני אדע- ספרי לי עוד בשיחה הראשונה! 

בוק בת מצווה בשקיעה
צילומי בת מצווה
אז מה קורה, איך מתחילים?
 

מאוד פשוט!

את יוצרת קשר איתי באחד הדרכים הנוחים לך ביותר- דרך הטופס צרי קשר פה באתר, יש אחד כזה למטה בעמוד או דרך הודעה במסינג'ר. אני אומרת שבווטס אפ הכי נוח ואם תרצי לשוחח בטלפון- אשמח ביותר, כי ככה נוכל להרגיש את האנרגיות אחת של השנייה בדרך הטובה ביותר! 

זה הטלפון שלי 054-4880617

ואם תלחצי ממש כאן תגיעי ישר לווטס אפ שלי!

דברי איתי ונצא יחד למסע חווייתי ומרגש!

 

בוק בת מצווה קסום בטבע
צילומי בת מצווה