צילומי משפחה בסגנון טבעי פרטים

טוב, צילומי משפחה, החלטת שהפעם אתם חייבים לעשות את זה!

אוקי, יש החלטה, אז מה עכשיו? מה זה אומר בעצם צילומי משפחה?

קודם כל זה אומר ביחד!

בילוי משותף, קליל ומלא צחוקים!

כשאני מדברת על צילומי משפחה זה יכול להיות המשפחה הגרעינית וצילומי דורות, צילומי אמא וילד(בכל גיל), אבא וילד או סבתא/סבא וילד. זה יכול להיות צילומי זוגיות או צילומי אחים.

כל משפחה היא שונה ומיוחדת, לכל משפחה יש שפה משלה– שפה של אהבה, של רגש, של ביטוי.

ואת השפה הזאת אני יודעת להרגיש ולקרוא מצויין! 

צילומי משפחה זו הזדמנות נפלאה לבלות יחד, ולקבל תמונות יפהפיות, מלאות אור  וצבע, תמונות שישארו במשפחה לדורות קדימה!

צילומי משפחה בטבע
צילומי משפחה- מתי? איפה? ומה קורה שם?

 

מתי כדאי לעשות צילומי משפחה? 

בעיניי כל עיתוי הוא מושלם, אבל יש דברים נוספים שכדי לשקול:

חגים- בחגים בדרך כלל המשפחה בחופש ויש זמן פנוי שאותו  אפשר לנצל לצילומי משפחה.

ימי הולדת ואירועים משפחתיים אחרים- זו הזדמנות נפלאה לחגוג בשילוב צילומי משפחה, פה כדאי לשקול אפילו צילומי דורות- לנצל את העובדה שכל השבט מתאסף יחד!

עונות השנה- בכל עונה יש דברים מיוחדים בטבע, למשל בינואר זה פריחת כלניות, בפברואר שקדיות פורחות, בסתיו יש עלי שלכת ובקיץ חוף הים. אם את חולמת על צילומי משפחה מיוחדים בטבע כדאי לבדוק איתי לדבי לוקיישן מעניין.

צילומי משפחה בבית אפשר לעשות בכל עונה וגם בלי סיבה- להקפיא בזמן את הכאן ועכשיו שלכם- הילדים יגידו לכם תודה כשיגדלו!

איפה כדאי להצטלם?

אני אוהבת לצלם משפחות בטבע, אם יש ילדים קטנים- בשבילם זה כיף גדול- גם טיול, גם בילוי עם ההורים וגם כיף חיים!

מקום נוסף שאני אוהבת לצלם בו זה הבית שלכם! צילומי לייף סטייל. חשוב להבין שאני לא מגיעה לתעד את הבית שלכם, לא מעניין אותי איך הבית נראה, אם הוא משופץ או לא-  מה שחשוב זה אתם, הביחד שלכם, משחקים יחד, מכינים ארוחה, מקראים סיפור ומשחקים עם החתולה. הרגעים הקטנים שכולנו כל כך רגילים אליהם- אלה הרגעים בסופו של דבר נזכור לנצח!

בשיחה הראשונה תספרי לי על המשפחה שלך וביחד נתכנן את הזמן והמקום המושלם. בנוסף תקבלי המלצה על מה כדאי ללבוש לצילומי משפחה.

אז מה קורה בצילומי משפחה?

יש המון תמונות! 

נתחיל עם התמונות משפחתיות קלאסיות- כל המשפחה יחד ואחרי זה נעבור על שילובים השונים(רק הורים, אמא וילד, אחים ביחד וכו). תוך כדי תתרגלו אלי ותשתחררו ובאיזשהו שלב אפילו תשכחו שאני שם ולזה אני מחכה!

את הילדים אצלם במשחק חופשי, כל ילד בנפרד וגם ביחד. יהיו הרבה תמונות שהן בין לבין- הרגעים המצחיקים וחיבוקים. מדי פעם אכוון אתכם בעדינות ואבקש להסתכל אלי או לקרוא לילד, לשיר לו שיר או להצחיק. ולעולם לא אדרוש לחייך למצלמה!

אני מאמינה שמקום של התמונות הוא במסגרת על השולחן או על הקיר,יחד עם התמונות האחרות, לכן תמונות מודפסות הן חלק מהחבילות שלי!

צילומי משפחה בטבע
מה חשוב לדעת 

 

אני גרה באשקלון ועובדת באזור הדרום(באר שבע והסביבה, נגב צפוני ומערבי), השפלה והמרכז(עד הכפר הירוק).

אם את גרה באזורים אחרים, היותר מרוחקים ממני תמיד אפשר להיפגש באמצע לצילמים בטבע או שאוכל להגיע אליכם בתוספת תשלום בהתאם לעלות הנסיעה.  

צילומים בטבע מתרחשים בדרך כלל בשעות אחר הצהריים, כשעה -שעתיים לפני השקיעה. 

מאוד חשוב שתתכננו את הנסיעה מראש, קחו בחשבון מצב הכבישים ותגיעו בזמן לצילומים. השמש לא תחכה לנו, כל דקה של איחור -זה פחות זמן צילום!

הרבה פעמים משפחות מתאספות יחד בבית מלון ואם בא לך לעשות את הצילומים שם דברי איתי (גם חשוב מאוד לברר עם הבית מלון אם הם מאפשרים לצלמת להיכנס ולצלם בשטח המלון).

אני ממליצה מאוד על איפור מקצועי לצילומים – זה ייתן לך קודם כל הרגשה טובה ובטחון, וגם יישדרג מאוד את התמונות!

אם בן הזוג שלך מתנגד לצילומים או חושש- אל תדאגי, אני בדרך כלל מסתדרת איתם מצויין והם זורמים יופי ואפילו נהנים( בהתחלה זה מתוך נימוס ואחר כך כי באמת כיף להם והם נרגעים!)

אם יש לך ילדים קטנים, בגילאי 2-4, קחי בחשבון שהם יכולים להיות חסרי סבלנות, להתעייף מהר ולא לזרום עם שום דבר. חשוב מאוד לא לכעוס אליהם בזמן הצילומים ולא לדרוש מהם להסתכל למצלמה ולחייך. אני מסתדרת מצויין עם ילדים והכי אוהבת לצלם אותם במשחק חופשי. 

כדאי מאוד לקחת איתכם משהו טעים שילדך אוהב ,מים לשתות, צעצוע אהוב, מגבונים ובגדים להחלפה. 

כל התמונות שתקבלי במסגרת החבילה עוברות עריכה וריטוש מקצועי. הריטוש שלי הוא עדין, מטרתו להדגיש את היופי המיוחד שלך, בלי לשנות אותך! 

אם תרצו להצטלם ביום שישי- כדאי לשריין תאריך צילום כחודשיים מראש, ימי שישי נתפסים ראשונים!

צילומי הריון ומשפחה בטבע
אז מה קורה, איך מתחילים?
 

מאוד פשוט!

את יוצרת קשר איתי באחד הדרכים הנוחים לך ביותר- דרך הטופס צרי קשר פה באתר, יש אחד כזה למטה בעמוד. אני אומרת שבווטס אפ הכי נוח ואם תרצי לשוחח בטלפון- אשמח ביותר, כי ככה נוכל להרגיש את האנרגיות אחת של השניה בדרך הטובה ביותר! 

זה הטלפון שלי 054-4880617

ואם תלחצי כאן ישר תגיעי לווטס אפ שלי!

דברי איתי ונצא יחד למסע חוייתי ומרגש!

 

צילומי משפחה בטבע