צילומי תדמית ואווירה פרטים

חולמת על התמונות ש"מדברות" אותך?
 

הגעת למקום הנכון!

בעולם של היום כאשר המון נשים, בדיוק כמוך מגשימות את עצמן, את חלומן, מוצאות את היעוד שלהן, את המקום שלהן בחיים, את השליחות- כל אחת מיוחדת בדרך שלה, כל אחת שונה וכך גם העסק שלה! 

במה את שונה מהקולגות שלך? מה מייחד אותך ואת העסק שלך? את זאת שעושה אותו כל כך מיוחד!

אם את מרגישה שצילומי תדמית "רגילים" לא מספיקים לך, ואת צריכה צלמת שתעזור לך להביע את עצמך בצורה הכי טובה שיש – אני מזמינה אותך לחווית צילום אחרת, לצילומים שהם חיבור פנימה

 את צריכה תמונות טובות , איכותיות, שמספרות סיפור, תמונות אותנטיות שמעבירות את האופי והאנרגיה שלך ושל העסק.

תמונות מגוונות שמשקפות את כל העשייה שלך, ש"משדרות" אותך! 

צילומי תדמית ואווירה לעסק
"העסק הזה הוא אני"- צילומי תדמית ואווירה לעסקים של נשים בהתאמה אישית
 

מה זה אומר?

תמיד אגיע אליך, לקליניקה, למשרד, לסטודיו או סדנא, לטבע או לבית, גם אם מדובר על הפינה בסלון או מטבח- כך אוכל להרגיש את האנרגיה של המקום, זה יעזור לי להתחבר אליך!

עוד בשיחה הראשונה תספרי לי קצת על העסק שלך, על איך מתנהל יום עבודה רגיל. אשמע ממך לאיזו מטרה את צריכה את התמונות, האם את בונה אתר אינטרטנט, האם יש לך חנות ואת מוכרת מוצרים וכו.

יחד נחליט איזה סגנון צילומים הכי מתאים לך ולעסק שלך, אתן לך המלצות על בחירת הביגוד הנכון לצילומים, האם צריך איפור וכדומה.

אנחנו נבלה יחד כמה שעות, כדי שתוכלי להשתחרר ולהרגיש בנוח מולי ומול המצלמה. אנחנו נצלם פורטרטים מקצועיים וגם אישיים, בפנים ובחוץ, נצלם המון צילומי אווירה, בהתאם לצורך ואופי העסק, מאחורי הקלעים, עבודה מול לקוח, תהליכים שונים, אם יש לך מוצרים נעשה צילומי אווירה יפהפיים – המטרה שלי להעביר בתמונות את כל העשייה שלך ואותך!

במהלך הצילומים  תוכלי להחליף בגדים כמה שתרצי, בנוסף אכוון אותך בעדינות איך לעמוד ולשבת נכון מול מצלמה כדי שתקבלי תמונות מחמיאות וטבעיות!

בסופו של דבר תקבלי בנק תמונות אישי ואותנטי, עם המון תמונות מרגשות, יפהפיות, מלאות אור ואנרגיה שלך!

החוויה היא מאוד מיוחדת, מרגשת, עוצמתית  וגם מאוד מעצימה- זה הזמן שלך לצאת אל קדמת הבמה ולספר לכל העולם במה את הכי טובה!

 

 .

צילומי תדמית ואווירה לעסק
מה חשוב לדעת 
 

אני גרה באשקלון ועובדת באזור הדרום(באר שבע והסביבה, נגב צפוני ומערבי), השפלה והמרכז(עד הכפר הירוק)

אני אוהבת לצלם בתאורה טבעית, לכן הצילומים מתרחשים באור יום בלבד ואם תרצי צילומים בטבע נתכנן אותם לקראת אחר הצהרים.

אם יש לך מוצרים ואת רוצה לצלם אותם- אני מצלמת מוצרים רק צילומי אווירה ולא פקשוטים. תוכלי לראות את הדוגמאות בגלריית תמונות של צילומי אווירה למוצרים

כל התמונות שתקבלי במסגרת החבילה עוברות עריכה וריטוש מקצועי. הריטוש שלי הוא עדין, מטרתו להדגיש את היופי המיחוד שלך, בלי לשנות אותך!

 

 

 

 

צילומי תדמית ואווירה לעסק
אז מה קורה, איך מתחילים?
 

מאוד פשוט!

את יוצרת קשר איתי באחד הדרכים הנוחים לך ביותר- דרך הטופס צרי קשר פה באתר, יש אחד כזה למטה בעמוד או דרך הודעה במסינג'ר. אני אומרת שבווטס אפ הכי נוח ואם תרצי לשוחח בטלפון- אשמח ביותר, כי ככה נוכל להרגיש את האנרגיות אחת של השניה בדרך הטובה ביותר! 

זה הטלפון שלי 054-4880617

אם תלחצי ממש כאן תגיעי ישר לווטס אפ שלי!

דברי איתי ונצא יחד למסע חוייתי ומרגש!

 

 

צילומי תדמית ואווירה לעסק