צילום ילדים בבית
צילום,  צילום ילדים,  צילום ילדים בבית,  צילומי לייף סטייל,  צילומי משפחה בבית

צילום ילדים בבית- על צילומי לייף סטייל שמעתם?

"לפעמים אתה לעולם לא תדע את הערך של הרגע עד שיהפוך לזיכרון…"

דר סוס

ילדה קטנה קופצת על מיטה של הורים- עיניה נוצצות משמחה וצחוק ממלא את פינות החדר…

אימא צעירה יושבת בפינה שקטה בסלון ומניקה את תינוקה- החדר קצת חשוך ורק אור רך של החלון מאיר על פניה השלוות, המלאות באהבה.

או אולי אבא ובן מכינים עוגה במטבח- הבלגן חוגג והם מתחבקים ונהנים, שניהם מכוסים בקמח ושוקולד.

או ילד ששקוע במשחק האהוב, ולא רואה שום דבר מסביבו…

צילום ילדים בבית

צילום ילדים בבית

מדמיינים את זה? מרגישים? בעיניי כצלמת וגם כאמא יש בפשטות הזאת משהו קסום,מן תמימות של פעם- אלה הרגעים האמיתיים של החיים !

ברוכים הבאים לצילומי הלייף סטייל !

 

בחו"ל סגנון הצילום הזה תפס תאוצה כבר לפני כמה שנים ומקובל מאוד, בארץ עדיין לא כל כך מכירים…

אז מה זה בעצם אומר? מה בדיוק צילומי לייף סטייל האלה? זו הדרך לספר את הסיפור הנפלא של חיי היום יום שלכם, דרך התמונות אווירה שמאפיינות את סגנון החיים של המשפחה שלכם. מן תיעוד דוקומנטרי של הרגעים הפשוטים של חיי היום יום- הרגעים שחולפים כל כך מהר.

הילדים שלנו גדלים, והרגעים האלה הולכים ונשכחים, אבל לא, לא ממש- חלקם יישאר בזיכרון של ילדנו, כחלום, כגעגוע המתוק לילדות שעברה…

צילומי משפחה בבית

צילומי משפחה בבית

 

 

צילום ילדים בבית

צילום ילדים בבית

צילום ילדים בבית

 להקפיא בזמן את הרגשות, לגעת בזיכרונות, להתחבר מחדש לרגעים של אושר, אולי עצב, גאווה, געגוע…לרגעים שחלפו מזמן. תמונות האלו מזכירות לנו לא רק איך נראינו אז אלא גם איך הרגשנו אז…

צילומי לייף סטייל

היופי והפשטות של היום יום שהפכו לזיכרונות. חייבים לשמר את הזיכרונות האלה! בשבילנו ובעיקר בשביל ילדנו!

למשל, אלו התמונות האהובות עלי במיוחד- כאשר שירה נראת כל כך רצינית, חושבים שהילדה רוצה לצחצח שיניים. זה נכון, רק שהמברשת היא לא שלה וכך גם המשחה…זאת היא, במעשי השובבות האלה של היום יום, משהו שבדרך כלל שוכחים…

צילום ילדים בבית

צילום ילדים בבית

בדרך כלל התמונות יראו ממש נהדר יחד בתוך האלבום שמעוצב כך שייספר סיפור- של הילד או המשפחה שלכם- הזיכרונות שיש לכל ילד מהילדות ודפדוף באלבום והנה לכם שחזור הרגעים שכאילו הוקפאו בזמו! כמובן שקבוצת תמונות מוגדלות והמאורגנות בקולאז' על הקיר ישדרג לכם את הסלון בטאץ' מיוחד ואישי…

שוב, להסתכל על התמונות מסשן צילומי הלייף סטייל- זה לעבור מסע בזמן למקומות ורגעים הנשכחים!

אז איך עושים את זה?

צילומי הלייף סטייל מתרחשים בדרך כלל באווירה רגועה, בלי פוזות, בלי חיוכים לתוך המצלמה, בלי לחץ! רק אור טבעי- הילדים והורים יכולים לעסוק בפעילות היומיומית וצלם מתבונן ומנסה לתפוס את הרגעים היפים והמיוחדים שמאפיינים את סגנון החיים שלכם. בצילומי לייף סטייל יש הכוונה עדינה של צלם- יש חשיבות לסביבת הצילום, למצב רוח של כל הסצנה, כך שכאשר מישהו מתבונן בתמונה, האווירה חודרת לתודעתו. צילומי לייף סטייל- הם צילום אומנותי של היום יום שלנו ואני כל כך אוהבת אותם!

אלה הצילומים שמראים כמה מיוחדת המשפחה שלכם והילדים!

צילום ילדים בבית

צילומי משפחה בבית

צילומי משפחה בבית

בעיניי אחד המקומות הטובים לצילומי לייף סטייל בכלל וילדים בפרט זה הבית! המקום המוכר, הבטוח, המקום שלכם…אז נכון, יש את הטבע עם כל היופי והאפשרויות הנפלאות בתוכו לצורך צילום התמונות הכי יפות שאפשר לתאר, אבל…באמת אין כמו בית! אני אוהבת להוציא את הרגש בתמונות שלי, לגעת קצת בנשמה. ובהחלט, כאשר ילד נמצא בביתו, הכל כך בטוח, עסוק עם הדברים האהובים שלו, מרותק כולו בתוך המשחק, או עושה משהו עם האחים שלו או עם אימא הרגשות צפים להם החוצה!

צילום ילדים בבית

צילום ילדים בבית

צילום ילדים בבית

צילום ילדים בבית

היום, בעידן הדיגיטלי, כל אחד מצלם את הילדים שלו בלי סוף, הטלפונים הניידים שלנו צמודים אלינו תמיד, אבל התמונות ברוב המקרים נשארים בתוך המכשירים, וגם האיכות שלהן די ירודה…ואני לא מדברת על זה שהתמונות נמחקות בטעות או חלילה הטלפון נהרס או נגנב…אל תתנו לזה לקרות!

לצלם מקצועי יש את הציוד והכלים הנכונים לצילום ילדים ומשפחות בתוך הבית, בתנאי תאורה לא משהו…

צילום ילדים בבית

כל התמונות בפוסט הזה צולמו בתוך הבית בתאורה טבעית בלבד- לפעמים התוצאה מפתיעה גם אותי -איך עדשת המצלמה "רואה" דברים…

צילום ילדים בבית

צילום ילדים בבית