בוק בת מצווה בטבע
בוק בת מצווה,  בוק בת מצווה בטבע,  בוק בת מצווה קסום,  בוק בת מצווה קסום בטבע

בוק בת מצווה מושלם לילדה ביישנית

כמעט  ואין אמא שמדברת איתי על בוק בת מצווה שלא אומרת לי שהילדה שלה ביישנית!

ובאמת, איכשהו אנשים חושבים שילדות אוהבות להצטלם ו"טורפות" את המצלמה. למעשה הרבה מאוד בנות מאוד חוששות מהצילומים. ולצד אלו שזורמות או אוהבות להצטלם תמיד יש המון בנות שמתביישות!

בוק בת מצווה אורבני

וזה בסדר גמור, הילדות בגיל הזה הן כל כך רגישות ועדינות! מאוד חשוב שהצלם/מת יהיו מודעים למצב ויתנו לילדה הרגשה טובה ונינוחה במהלך הצילומים.

כאמא לבנות אני ממליצה מאוד לפנות לצלמת במקרה שילדתך ביישנית- זה יוריד ממנה עוד מידה של לחץ והיא תרגיש יותר בטוחה ורגועה בצילומים.

יצא לי לצלם המון ילדות מתוקות וביישניות ביותר!

בוק בת מצווה בטבע

לפעמים מרוב שהן הביישו – לא יכלו להסתכל עלי כדי להגיד את השלום הראשון. כל כך נהנית לראות אותן נפתחות לאט לאט, לראות את החיוך העולה על פניהן ואחר כך משתחררות לגמרי ונהנות מכל רגע!

זה אפשרי לכל ילדה ביישנית גם אם זה נראה לך משהו שלא יקרה! איך אני עושה את זה? הכל עניין של גישה, חיבור ורגישות. כמו שאמרתי אני אמא לשלוש בנות, יודעת מה ילדות בגיל הזה עוברות ומרגישות, מבינה אותן, כי עדיין זוכרת היטב מה אני הרגשתי בגיל 12, הייתי ילדה סופר ביישנית ואני עדיין קצת (אמנם לא ילדה כבר, אבל קצת ביישנית)

בוק בת מצווה בטבע

הסוד שלי הוא באמת "לראות" את הילדה שעומדת מולי, להרגיש את האנרגיה שלה, לתת לה הרגשה נעימה ובטוחה. סשן צילומים אצלי הוא מאוד מכיל ומעצים, בעיניי חשוב ביותר להעצים ילדות בגיל הזה, אני מחמיאה להן המון, מצחיקה אותן, מראה להן את התמונות היפהפיות שמתקבלות- וילדות פשוט נרגעות ונפתחות בפניי – הן כל כך שמחות שיוצאות טוב בתמונות וזה נותן להן בטחון ואז זה קורה- הן משתחררות ונהנות מחווית הצילום!

לצילומי בוק אני תמיד מביאה איתי מלא דברים- אביזרים שונים, חצאי טול, כובעים, זרי ראש וכתרים- מזוודה שלמה מלאת פיצפקס שילדות בגיל הזה אוהבות. אוהבת לראות את העיניים שלהן נפערות בתדהמה כשהן רואות את כל הטוב הזה- במהרה הצילומים הופכים להיות משחק מהנה , הן מתרגלות עלי, מתרגלות למצלמה, נהנות מלהחליף בגדים ולהשתמש באביזרים.

כמובן אם ילדה מרגישה מבוכה מול המצלמה, במיוחד בתחילת הסשן- אני תמיד עוזרת לה, תמיד מכוונת ומדריכה אותה בעדינות איך לעמוד או לשבת נכון מול מצלמה- אני איתה לאורך כל הדרך!

בוק בת מצווה בטבע

יש ילדות שלא רוצות שום אביזר, רוצות צילומים טבעיים וגם זה בסדר גמור מבחינתי!

כל אחת היא מיוחדת בדרך שהיא רק שלה- הכי חשוב לי בעולם להעביר בתמונות את האופי של הילדה, את היופי המיוחד שלה ולגרום לה להרגיש נוח עם עצמה, עם הגוף שלה במהלך הצילומים, כדי שהתמונות יצאו משגעות, יפהפיות והכי טבעיות בעולם!

אני גם אוהבת לצלם בנחת ובלי לחץ – לתת לילדה את  כל הזמן שנדרש לה כדי להתחבר ולהשתחרר! לכן סשן צילומי בוק בת מצווה אצלי נמשך לפחות שלוש שעות!

בוק בת מצווה בטבע

אז אם את אמא לנסיכה ביישנית ורגישה שחולמת על בוק בת מצווה מושלם- דברי איתי, אשמח להכיר ולצלם אותה!

את צילומי בוק יש לקבוע כחודש וחצי/ חודשיים לפני המועד החגיגי.

ג'ני פפרמן, צלמת נשים ,נערות וילדות 054-4880617

אפשר לפנות אלי בקלות גם בווטס אפ אם תלחצי כאן