פרויקט צילום מיוחד
Uncategorized,  דוגמנים ליום אחד,  פרויקט צילום מיוחד

דוגמנים ליום אחד- מוזיאון רוקפלר ירושלים

והנה אני שוב השתתפתי כבר בפעם השלישית בפרויקט מדהים של Instagram Israel Community שנקרא "דוגמנים ליום אחד"- מיזם חברתי שאחראי עליו Amit Gelber וSapir Adler הנפלאים שכל פעם מצליחים להרים את היום הזה לשיאים חדשים!

הפעם הראשונה שלי הייתה בירושלים, במוזיאון ארצות המקרא. אפשר לראות את התמונות ולקרוא על החוויה פה  . והפעם השניה הייתה בירוחם ובמדבר, חוויה מטורפת ויוצאת דופן! אפשר לקרוא על כך ולראות את התמונות היפהפיות פה

הפעם נסענו למזרח ירושלים- התכנון היה מוזיאון רוקפלר, טיילת החומות ובית אות המוצר. לעמית וספיר הצטרפו גם דנה חפצדי וגורה ברגר שדאגו לכל פרט קטן!

נפגשנו מוקדם בבוקר במוזיאון רוקפלר המהמם. מקום מיוחד עם ריח טוב של עתיקות והיסטוריה. וכמה שאני אוהבת לצלם במקומות האלו, האווירה היא כל כך מיוחדת ומסתורית והאור- תענוג!

עשינו סבב היכרות- כל כך נהנית לפגוש אנשים חדשים, לפגוש אותם באמת, מחוץ לרשת! עוד רגע המבוכה הראשונית תעבור, כולנו נתערבב  ולקראת סוף היום נרגיש שאנחנו מכירים כבר מלא זמן!

אחרי שאכלנו את ארוחת הבוקר בחסות  קפה אביחיל התחלנו לצלם. הראשונה שצילמתי הייתה מורנה המהממת שהביאה לי השראה אינסופית!

אחרי זה עברתי לצלם את תמי סלע -אישה מקסימה וחייכנית, ממש נסיכה- צלמת מוכשרת בעצמה.

ןאחרי תמי עברתי לצלם את תמר ציונוב המהממת ששיחקה אותה לגמרי עם הכובע והתיק האדום!

דוגמנים ליום אחד- מוזיאון רוקפלר בירושלים

אחרי שלושה סבבים התעייפנו קצת, יצאנו מהמוזיאון והלכנו ברגל לכיוון מערת צדקיהו, טיילת החומות והכיכר הרומית  -שם סידרו לנו כניסה פרטית לחומות ולתצפית מהממת על גגות ירושלים!

עלינו על החומה ושוב התחלנו לצלם. הפעם צילמתי את מרינוצ'קה המהממת, התוצאה לפניכם!

המשכתי לצלם את גלית אובר– אישה מלאת אנרגיה וצבעונית עם סטייל שחבל על הזמן!

דוגמנים ליום אחד- טיילת החומות בירושלים
צילום עמית גלבר

אחרי החומות נסענו לבית אות המוצר– מוסד ללא כוונת רווח, הינו מרכז ליצירה ותצוגה של אמנות ירושלמית ייחודית. במקום יוצרים   כ-35 אמנים בעלי "אות המוצר הירושלמי" בבתי מלאכה ברחבי הבניין. לוקיישן מהממם ומיוחד במינו. שם קיבלו אותנו באהבה ופינקו ביין טוב מבית יקבי ירושלים ובארוחת צהריים טעימה שהכין עבורנו באהבה גדולה מאיר בן עזרא, הבעלים של פרסונה , מקום בו תרבות וקולינריה נפגשים. תראו את המלבי הפוטוגני הזה, הייתי חייבת לעשות לו פורטרט!

דוגמנים ליום אחד- בית אות המוצר בירושלים

פה צילמתי את מירי ברבי המקסימה

מאיר עשה לנו סיור בין הגלריות של המקום, פגשנו את אמנים המקסימים.

וסיום קינחנו בעוד יין, הצטלמנו ביחד ויצאנו לדרך הביתה- סופר עייפים אך מרוצים מאוד. איזו חוויה מדהימה זו הייתה!